Asafosman nadya ben kullanmak zorunda kaldım canım herhangı bı sorun olmadı umarım sende de garklı bı etkısı olmaz
nadya yengemin kesilmiş çok üzülüyor maalesef araştırdım bulamadım böyle bi yan etkisini. sizlere sorayım dedim
Kuzey-41 Bende birşey sormak istiyorum doğum yapalı 20 gün oldu acaba nasıl bir doğum kontrol yöntemi kullanmalıyım doktoruma sordum bana spiral önerdi ama kararsızım
nadya Kuzey-41 doktorlar genelde spiral ya da prezervatif öneriyorlar koruyuculuğu fazla diye. benim de bebeğim 44 günlük spiral düşünüyorum doktorumla ama henüz konuşmadım
Kuzey-41 nadya prezervatife pek güvenmiyorum yırtılma olabiliyor spiral taktiricam ama nerde nasıl taktiriliyor bilmiyorum özel hastanede ücreti fazla diye biliyorum yarın sağlık ocagina soracagim sanirim onlarda takiyormuş