Kızlar varmı vergi dairesinde çalışan bir sorum olucak.
Eşim dükkan açmayı düşünüyor kirası çok uygun bi dükkan bulduk daha önceden bir çok kez işletilmiş dükkan olarak ama sahibinin söylediğine göre dükkan ruhsatı yokmuş ev olarak geçiyor ama dükkan yani. Vergi kaydı açtırabiliyormuyuz böyle olunca bir sıkıntı çıkarmı