Arkadaşlar şimdi biz tayinciyiz şark görevi hayirlsiiyla gidiyoruz lojmana ilk defa başvurucaz.Simdi eşimin duyumuna göre lojman çıkıp çıkmadığı tayin olduktan sonra belli oluyormus böyle bir saçmalık var mi ben pek mantıklı bulmadım da?Yani yeni şehire göreve gidicez o zman belli olucak bana aşırı saçma geldi bilgisi olan var mı?