gkyt Kucağınızda uyumak istiyordur. Benim bebeğim de öyle beşiğine koyduğumda genelde kısa süre içinde uyanıp ağlıyor kucakta susuyor. Emmek istemesi de gayet normal sadece aç olduğu için emmek istemez bebekler, rahatlamak için size yakın olmak için emmek istiyordur. Kolik çok daha farklı bir şey kucağınıza alınca falan susturamazsınız yani