Seyyahyolcu Bebegim neredeyse 2 aydir sağ göğsümü emmiyor. Sıkınca damla damlada olss süt geliyor. Düzenli sağım yaparsam süt gelir mi
Seyyahyolcu Haribo42 el pompasiyla sagilan makineden var. O olur mu yoksa sagma makinesimi alayim. Sizde sagarak mi geri geldi
Haribo42 Seyyahyolcu bnm sol gosgumde yok dene k kdr azdi saga saga indi. Ama tam sizin gibi olan bi arkadasm var sol gogsunu hiiiiic tutmadi oglu hatta cok komik bi gogsu yumruk kdr digeri kafa😂 oda sagim yapa yapa digerinide cogaltti. Simdi hala sagim yaparak veriyor