papatya0909 Calistiginiz yere ve size bagli biraz. Hepsinde calistim diyebilirim. En zoru satis hele bu devirde insanlar direk dolandirici saniyor kapatıyo telefonu ve basindakiler cok baski yapiyor. Tahsilat guzel diyebilirim ama prim odakli calisirsaniz verim aliyosunuz ondada azda olsa baski oluyor. Musteri temsilcisinde bol sikayet dinliyosunuz ve insanlari memnun etmeye calisiyosunuz. Sabirli ve gamsiz olmaniz lazim yoksa cekilmez. Birde cogunda kurallar var kalite dedigimiz. Soylememen gereken kelimeler mesela alo, efendim, hanimefendi beyefendi, bekleyin, olmaz gibi gibi. Her iste degisiyo ilk basta cok zor geliyo ogrenmek ezberlemek falan ama bi sure sonra kahve icerken konusurken buluyosunuz kendinizi