NeseNil20
Hiç bişey. Yapı ile alakalı bir durum bu birazda.
Birazda yemenize içmenize baglı.
Süt olsun diye yerseniz, veremezsiniz
Bol bol su için. Hamurdan uzak durun, duramıyorsanızda en azından beyaz tüketmeyin. Makarna pirinc beyaz ekmek gibi
Çavdar kepek vs yiyin
İlla ki su an göbeginiz kilonuz olacak. Ödem de var. Zamanla emzirdikce gidecek.
En azından gündüz ne yerseniz yiyin ama akşam 6-7 dedimi yemeği kesin emin olun bu bile fayda sağlar.
Ne kadar zaman oldu dogum yapalı bilemiyorum ama pilates tavsiye ederim. İmkan varsa yürüyüş 1 saat daha hızlı verirsiniz. Bölgesel calısın sadece gobek ise. Karın egzersizleri mesela
Ben 3 sezeryan oldum hepsinde aşırı kg aldım. Dogum sonrası giden gitti digerleri içinde dikkat etmeye calıstım gidiyor gobek falan kalmıyor
9 aylık oldu sımdı pilates basladım yine
Dümdüz olmak istiyorsanız spor egzersiz şart en azından diyet yada düzenli beslenmek
Tamamen kafada bitiyor iş. Diyet değil de. Sağlıklı beslenme diye düşünün ki bu size bi dayatma gibi gelmesin