Selam kızlar 6 buçuk aylık kızım var 61 cm boyu kilosuda 6300 gr doktor ayına göre kısa ve zayıf olduğunu söyledi b12 eksikliğinden olabileceğini söyledi. B12 değeri 216 geldi normal alt değer 197. Fakat hamileliğimde 3 hafta gelişme geriliği vardı ve bebeğim 37+1 de 47 cm 2250 gr doğdu. Aranızda böyle bi durum yaşayan varmı b12 den olup sonradan gelişen bebek varmı acaba.