ftmanur Kizlar bebeğim maşallah çok iştahlı mamayı 2 saatte bir veriyorum. 90 CC veriyorum. Emiyorda beni ama sütüm aşırı az hiç yeterli olmuyor zaten. Siz ne kadar aralıklarla kaç CC veriyorsunuz
gzdeylcn ftmanur sütüm az diyip emzirmemezlik yaparsanız meme bebek aç değil diye anlayıp süt üretmiyor sağım yapın sürekli
gzdeylcn ftmanur i mom var eczanelerde içinde bir tür çeşit vitamin var ve süt arttırıcı özelliği var onunlada sütüm artmıştı e bebekte lactamil var süt arttırıcı trendyolda bestlak var süt arttırıcı bunların çok etkisi var