Arkadaşlar her yarım saatte uyanıyor uykuya dalışı da zor ve en sakin durabildiği 2-3 dakikadır sonra ağlayarak çığlıkları basıyor kucağıma alınca sakinleşen şimdi acı çekiyormuşcasına ağlıyor, hemşire pazartesi günü dişi için bu aralar çıkar dedi, resimi dün çektim ağzını zor açıyorum elimi değdirtmiyor
