Selamlar hanımlar ben gebelik düşünüyordum 2 ncı çocuğumuza olmuyordu ama baya uzun bir süre ve bugün polikliniğe gitik boynumdan ve iç hastalıklarından betam yüksek çıktı 5 gün öncede acilde betama bakmislardi çok düşüktü şimdi çok yükseldi ve gebelik testi yaptım 2 çizgi şok oldum ve çok mutlu oldum ALLAHA şükürler olsun ki inş ikinci yavrum olcak ve agdetime sadece 3 gün kalmisti