Doğum yapalı 49 gün oldu 4,5 gündür sürekli leke tarzında kanama oluyo kırmızı renkti adet kanı gibi bugün silince peçeteye kahve rengi geldi bu durumu yaşayan var mı neden olur ki bu 40ım çıktıktan sonra kontrole çağırmıştı doktor daha gidemedim bu hafta içi gidicem