bebekandmom [silindi] doktorumuz jeli önermemişti oraya uyuşturma etkisi yaptığı için onun yerine diş kaşıyıcısını dolaba koyup soğuk soğuk eline vermemizi önerdi
kubra717_ Benimde oğlum geceden beri bi tuhaf hiç susmuyor ağlıyo bi tıkda burun tıkanıklığı eklendi 5 ay 20 günlük ilk çocugumdan biliyorum hasta olur gibi çıkartıyodu ama napsam bilemedim ne versem sizinki kaç aylık
kukaka Tetagel de kullandım doğal diye kusuyor sevmedi. Caljel kullanıyorum onu çok çıldırınca mecbur.
[silindi] kukaka bende eczacımla konuştum tetagil önerdi ama aşırı pahalı bir de sizin bebeğiniz gibi kusarsa boşuna almış olacağım
kubra717_ [silindi] he öyleyse 4 ay atağıdır o diş zannediyoruz halbuki çok tuhaf bi atak haftası o diş de zannediyosun hastamı diyosun
kubra717_ [silindi] ne kadarmış aşırı zam gelmiş geçen ay aldığım demir ilacı nerdeyse 100 tl zamlanmış bu ay
[silindi] kubra717_ aşırı salyasi akıyor elini yiye yiye bir hal oldu hafif ishal gibi ablamın bebeği 6 aylık ondan biliyorum onda da aynısı hemde olmuştu :) evet doğru da diyorsunuz üstüne 4 aylık atağı da eklendi sanırım🥰
[silindi] kubra717_ 400 tlymis pahalı derken sizin dediğiniz üzerine dedim eğer beğenmez kullandirmazsa boşa almış olurum ama olsun deneyelim bakalım yeter ki rahatlasın