Papatya-eylul88 Kizlar 4 aylik olcaz 3 güne.ellerini tam birleştircekken yani yaklaştriyo vazgeçiyor.sizinkilerde yapiyormu?bazende birleştiryor tabi oynuyor.
beybiliko Papatya-eylul88 özellikle ellerini birleştirmeye çalışmıyorlar aslında ellerini ve parmaklarını inceliyorlar, biraz daha büyünce de ayaklarına bakıyorlar, normal bir durum