Benim de 20 lik değil ama azı dişim ağrıyor hamileliğim den beri. Hatta bir kısmı kırıldı. Doktora gittim antibiyotik verdi (augmentin) sonra da çekilecek. Süte geçiyormuş ama bebeğe emzirmede bir sıkıntı olmaz dedi doktor, çocuk doktoruna da sordum o da kullanabilirsin sıkıntı olmaz dedi. İltihap olup süte geçme ihtimali daha kötü dedi doktor, emzirirken diş ağrısı çok zorluyor. Bir doktora gidin önce baksın dişinize sizi ona göre yönlendirir.