dorarikan Kızlar bebeğim 6 aylik kollarindan tuttugumuzda ayağını basıyordu çok heyecanlaniyordu hatta yürümeye çalışıyordu şimdi 4 gündür hasta bugün tekrar yaptım fakat ayakları yamuldu basamadi çok korkuyorum bişey mi olmuştur