Doktordan geliyorum iki hafta sonra 6 aylık olacak. Relaktaz kullanıyorduk geceleri mememde süt bitiyordu ama iki haftada 530 gram daha aldık ve 9860 olduk. İki hafta sonra ek gıdaya geçiyoruz. İki gün yoğurt iki gün yumurta sarısı alerjisine bak. Sonra direkt böyle üç öğün başla dedi. Ama tadım dedim o bu dedim yok nasıl doyacak onlara bakma sen dedi. Yurt dışından örnekler verdi. Valla memnun da olduğum bir doktor aslında bakın not aldıklarımı yazıyorum.
Kahvaltı
Esmer ekmek unu
Bir dilim unonun paketli alabilirsin.
Haftada 3 yumurta sarısı ver.
Beyaz peynir sütaş olur
10.30 meyve elma armut muz hurma
Dış kabuğunu soyma rendele zarı at bir çay bardağ
Saat 1 ve akşam 6da çorba puding kıvamında şehriye
Sebzeleri kullan meyvesinde meyve sebze
Domates patlıcan verme
Tam püre ver çorbayı
7.ayda Pütüre geç
Akşam da aynı çorba
6.ayda kuzu löp haşlanmış da olur 1.5 saat pişmiş olsun
Zeytinyağı ilave et
Çorbaların yanına sütten maya yoğurt aoç marka olur kendin mayalayamazsan
Suyu da başla 9.aya kadar su bir çay bardağı içsin
Sonuç olarak iki gün yoğurt ve yumurta sarısı deneyeceğiz ve Beşinci gün bu düzen başlıyor.
Sabah bir dilim ekmek, 10da meyve, 1 ve 6 da çorba.
Ben hep okudum araştırdım valla tadımla başlayacaktım. Ne düşünüyorsunuz? Tövbe tövbeee…