Egeveannesi_ Kızlar merhaba 15 aylık oğlum takla atma pozisyonuna gelip bekliyor yapma deyince vazgeçiyor ve taklayi atmıyor bir yerde okudum otizim belirtisi diyor inanmak istemiyorum internete sizin bebislerinizde bu hareketi bu aylarda yapan var mıydı acaba
Ygtoglm-- Egeveannesi_ bu internette neden en ufak şeyde otizm belirtisi çıkıyor ben anlamıyorum . Oynuyor çocuk kendince yani ya . Sadece takla attı atacak diye otizm olur mu hiç
Zlm Egeveannesi_ benim kızımda yapardı kaç aylıktı hatırlamıyorum ama durup durup yapıyordu sonra vazgeçti
Hcmy_ Egeveannesi_ ya artık çocuk parmağını oynatsa otizm oluyor ya biz de yapardık cesarete gelemiyor demek ki bu kadar basit mi Allah aşkına bu otizm. Biz de araba sıralardık etrafımızda dönerdik arka arkaya oyuncak dizerdik halıya . Şimdiki nesil bunları yapınca hemen otizm deniyor bizim zamanımızdaki kimse sağlıklı olmazdı öyle olsa
NmalkoC Egeveannesi_ ya nolur şu internete yazmayın moralinizi bozmayın çok normal şeyler iletişimi iyiyse gelişiminde gerilik yoksa ufacık şeyleri googlede aratmayın benım oğlumda oyleydi takla atmak ister hep yapardı şuan 2.5 yaşında takla atıyor otizmde olmadı
Egeveannesi_ Ygtoglm-- o kadar haklisinizki artık gerçekten araştırmak bile istemiyorum herşeyin en kotusunu yaziyorlar
Egeveannesi_ Zlm Zlm ben oyun oynadığını düşünüyorum ve iyi birşey gibi geliyor ay aralığına göre zor bir hareket ama işte insanı hep suphede birakiyorlar malesef
Zlm Egeveannesi_ merak etmeyin hoşuna gidiyodur o duruş 😊 ama çok sık yapmasına izin vermeyin benim kızım oyun grubuna gidiyordu bu hareketi yaptığı zamanlar öğretmeni boynuna çok yük bindirir çok faydalı olmaz demişti