Kaynanam altı aylık kızımı severken biraz sarstı kafası çok hızlı olmasa da gidip geldi ileri geri o kadar rahatsız oldum ki şu an sadece ağlamak istiyorum sinirlerim çok bozuldu ben bu tarz şeylerden çok korkarım hatta sarsmayin başına dikakte edin vs vs diyorum zaman zaman ama asla dikkate alınmiyorum
İş yapiyordum bir sürü isim var bu durumdan sonra asla yapasim kalmadı
Kızım iyi hareketlerinde bir tuhaflık vs yok
Oturup agliycam gerçekten annelik çok zor insnalari uyarmaktan pimpirikli damgası yemekten çok sıkıldım 😭😭😭😭😭😭
Sarsrilmks bebek sendromu en ufak kafa sarsilmasimda olur mu