beyzanrkorkmaz Bebeğim 2 aylık tırnağını keserken yanlışlıkla üst kısmında kestim biraz açıldı kanadı bastırarak tuttum öyle kan akmıyor ama ayırınca biraz akıyor yapmam gereken bişey varmı ya canı yanında çok üzüldüm ilk bebeğim içim gitti öyle olunca🥺
LavininAnnesii beyzanrkorkmaz Kantaron yağı ya da onarıcı bir krem(bepantol,fito gibi) sürün. Hemen iyileşir derisi merak etmeyin
ecedurucbkc beyzanrkorkmaz ben de ilk zamanlarda öyle etini kıstırdım canımdan can gitti resmen bidaha kesmeye cesaret edemedim törpü aldım. 2 günde bir törpülüyorum çok daha rahat.
dilarazboy Benimki de öyle oldu canımdan can gitti o ağlarken bende ağladım kantaron yağı sürdüm ben hemen
beyzanrkorkmaz dilarazboy evde yoktu panikten aklıma hiç bişey gelmedi ya sadece oraya bastırarak kapalı tuttum eti ayrıldı biraz bıçak kesiği gibi ama ayırmadığım sürece öyle bi kanama olmadı bi süre öyle tuttum madecassol vardı onu sürdüm az önce bide minik bi yarabandı koydum kapalı kalsın diye bi şey olurmu acaba🥺
Aselincimom beyzanrkorkmaz internette törpüler var ben ondan kullanıyorum kızıma ondan kullanabilirsin
beyzanrkorkmaz Aselincimom aldım onlardan aslında kesebiliyordum ama birden hareket edince farketmeden etini kıstırmışım😢
dilarazboy beyzanrkorkmaz ayyyy ömrümmm nasıl canı acımıştır geçer sabaha acısı merak etmeyin siz biraz vicdan azabı çekersiniz o kadar 😇 Bende kesemiyorum artık korkudan komşuma kestiriyorum vallahi