melissk iyi günler…. Bebek kamerası kullanmak sizce mantıklı mı ? Bebeği radyasyona mı mağruz bırakırım kullanırsam siz ne düşünüyorsunuz ?
askbebegimmbenim melissk çok saçma bu kadarını düşünürsek oo daha neler neeler var hiç yaşayamayız. Kamera çok güzel kullanim bizde aldık. Uyuyup yatiriyorum hem ben işlerimi yaparken izleyebiliyorum. Hem o odasında sessizce uyuyor
melissk kimbumadam wifi ile çalışıyormuş radyasyon yayarmış öyle diyorlar 😂😂 ama doğru evin içi cep telefonu dolu