Kızlar merhabalar, bizim doğuştan beri tek gözümüzde göz yaşarması ve çapaklanma vardı masaj damla her şey denedik şuan 14 aylığız doktor kontrolünde ise ufak bir operasyon dedi sanırım tüp ile açacaklarmış. Bu durumu yaşayan var mı aranızda süreci paylaşabilir misiniz benimle Cook sevinirim