Bir yudum su yogurt hic ama hicbirsey yememeye basladi.. 9.ayinda ek gidaya basladi iki haftadir kesti yemiyor :( l9.ayinda kan sonuçlarında sadece hafif bi b12 eksikligi vardi vtamn küllaniyoruz baska bir sikintimiz yok cok sukur ama hic yemiyor emmesi de az.. ama ac gibi huzursuz da degil anlamiyor uykulari duzenli.. sabah kahvalti olarak ne verebilirim ? Yardim edin ne olur