Arelll Çok sağolun 🙏🏻 Yok hayır biz öyle bir sorun yaşamadık. Yanlış hatırlamıyorsam sizinle konuşmuştuk beyazlama vs diye yorgunluktan ona da cevap vermeyi unuttum öylr bir problemimizde olmadı bizim.
İlk önce ilçedeki devlet hastanesine gittik o da önümüzdeki haftaya ildeki hastaneye çağırdı beklemek istemediğimiz için özele gittik. 50 ₺ muayene ücreti ödedik sadece