Bebeğim henüz 20 günlük. Geçen hafta aşırı kusması ve ağlaması şikayetiyle doktora gittik. Gaz ve reflü dendi çünkü nerdeyse her beslenme sonrası kusuyor. Dik tutmaya vs her şeye dikkat ettiğim halde kusuyor. Doktor idrara da bakalım dedi kültürde üreme çıktı. Şimdi 3 günlük iğne tedavisi göreceğiz.
Acaba kusması bu enfeksiyonun belirtisi mi yoksa reflüsü de mi var? Bu enfeksiyonu geçirenler sizlerde de kusma oldu mu olduysa ne şekildeydi?