neslihanada bebeğim yarın 6 aylık olacak ve göz çapaklanması son iki gündür geçti yani doğduğundan beri çekiyorduk bu sıkıntıyı..3 ayrı göz doktoruna götürdüm hepsi geçeceğini ama hergün gözünü temizleyip masaj yapmamı söyledi öyle de yaptım gerçekten geçti ben artık umudu kesmiştim