urazefedag Merhaba Bebeğim de besin alerjisi mevcut bugün yeniden kaka testi verdik mukuslu ve bol lökositli çıktı Doktorumuz aşıyı önermiyorum ishal yapıyor alerjik bebeklerde nerdeyse günde 10 kaka yapma olayları oluyor bebek kendini toparlayamıyor dedi Böyle bir durum yaşayan varmı?
damlakarel urazefedag aksine bizde dr umz kanlı isal olma olasılığı oldu için yaptirmamizi tavsiye etti en azından hastanede yatma olasılığı azaları dedi bende bu konuda çok kararsızım yaptırırp yaptırmamakta çevremde insanlara soruyorum biz yaptırmadı hiç bisey olmadı diyor
izd urazefedag yani benim kızımda öyle bir sorun yoksa da genel bilgi anlamında doktor her durumda yapılmalı demişti, bu aşıyı hapyoran çocuklar, yaptırmayan çöocuklara nazaran daha az ishalli hastalıklar yaşamakta imiş istatistiksel olarak..
Niihhaann Bence yaptırmalısınız. Sonuçları kötü oluyor. Oğlumda besin alerjisi var yumurta beyazı hiç sorun yaşamadık,ishal de olmadı. Yaptırdığınızda bir süre hastanede gözetim altında kalırsınız aksi bir duruma karşı
urazefedag Niihhaann bizde yumurta yemiyorum süt ürünleri yemiyorum çiğ sebze yemiyorum (kahvaltida domates salatalik biber bu gruptaymiş bilmiyordum doktor söyledi) helva yemiyorum tahin En son gittigimizde dün test verdik kahvaltiyi sordu simit reçel zeytin dedim simitin susamı etkilemiş olabilir yeme dedi Kaka testini yeşil kaka yapti sonra yesil sari gecmedi 4 5 gün öyle yazdim doktora yeniden verdik yine mukuslu ve bol lökosit çıktı önermiyorum diyince karar veremedik Alternatif olarak 29 subatta başka doktora gitcem sorcam yine tahlil sonuclarimiz var nede olsa
urazefedag Niihhaann Yok yaptırmadık dr kan testini 5 yada 6 ay yaparız dedi o zaman tam çıkar sonuç dedi anlamadim.