Kızlar merhaba
Bebeğim 52 günlük. Göğüslerim çok yumuşak her emzirmede 10-15 dakika emiyor ama sürekli hareket ediyor elleri ayakları biraz zorluyor bebeğim sonrasında huysuzluk vs yapmıyor uyuyor ama eskiden karnı emzirdikten sonra daha şiş olurdu şimdi daha yumuşak oluyoruz günlük 5-6 çişli bez çıkarıyor sizce soymama ihtimali var mı? Daha önce karnı şiş olurken şimdi yumuşak olması normal midir?