Sevcan19077 ben 6. Ayda oturtmaya başladım. Çoook memnunum. 1 ay kadar tadımları onda yaptırdım, mama sandalyesine sonra geçtim. Ondan sonra da banyoda kullanmaya başladım artık kovayla su taşıyıp bebek küvetinde yıkama işinden kurtulmak için😁 duşta duş başlığıyla yıkıyorum 7. Aydan beri, kızım da çok seviyor.