Selam arkadaşlar, bebeğimin 4. Haftasının içindeyiz anne sütü ve mama olarak ilerliyoruz (doktor kontrolünde) normalde önce emzirip sonra mamasını veriyorum bebeğim uyuyor derin derin fakat bu haftanın başından beri bir huzursuzluk bi uykuya direnmeler sürekli memede durmak istemeler tok olmasına rağmen. Normalde 5. Hafta atak haftası sanırım ama bazı sitelerde 4. Hafta ya da 5. Hafta olarak yazıyor acaba biz 4. Haftada atak haftasına girmiş olabilir miyiz beyaz gürültüde anında uyuyan çocuk ona bile bana mısın demiyor