Alpbaby Off o kadar yüksek ses açıp geziyolarki çocuk sıçrıyor sürekli zor uyuyorum zaten cadde üstünde evim bangır bangır seçim arabaları kafayı yicem az kaldı
[silindi] Alpbaby Caddede oturuyorum ve bizim ilçenin başkan adayı yan binamda oturuyor ve ofisi yan binamda siz düşünün..
bsrshtrk Alpbaby ben sürekli bursa ilçe parti Twitter hesaplarına mesaj atıyorum sesi kısın yoksa camdan taş atacağım diye velhasıl dün saat tam 4 te geçen minibüse attım. Ama anlamadı. Yumurta pahalı olmasa yumurta atacağım. Nefretlik
bakkalemzigi Alpbaby bizimki yol üstü değil hiç duyulmaz sizi düşündüm ay çok zor bi durum okurken ben sinirlendim
Alpbaby bsrshtrk illahlah ettirdiler gerçekten insanların hastası var cenazesi var bebeği var sanki çaldıkları şarkıyla insanların oyu değişecek