mrsfly hahahaha, her bebek farklıdır diyelim. Aslında öyle de. Uykusuzluk ya da şöyle diyeyim aslında uyku düzeni bozukluğu baki kaldı benim kızımda. Kendince rutinler oluşturmaya çalıştı ki sağlıklı saatler ve süreler değildi ama yaz dönemi idix çok da müdahale etmedim. Ekim ayı başında ki 9 ay civarı idix uyku eğitimi aldık. Uyku eptiimi de demeyeyim zira çok karşıyım ç, bir uyku rutini oluşturma eğitimi aldık kendi pediatristinden, oldukça faydası oldu. Şimdi uyku başlangıç saatlerine büyğk oranda sadıksa da süreler hala yeterince uzun değilse de bu da ok.