Melike_ikra Kızlar kızım 3 aylık sleepy kullanıyorum tam bedenini alıyorum eminim ama yine de o lastikleri iz yapıyor sıkıyor. Yani çok sıkı lastikleri var değiştirmek istiyorum. Önereceğiniz ve memnun kaldığınız bebek bezi markası nelerdir?
Elfgrn Melike_ikra bende ilk sleepy kullanıyordum lastik izleri oluyordu sürekli ne kadar büyük beden akşamda çözüm olmadı bende komple bezi değiştirip Molfix aldım ve çok memnunum keşke en başından onu alsaymisim kızım 1 yaşında aylardır bir kere bile lastik izi sıkma olmadı