sareveannesi_ Bebeğim 52 günlük. 2 saatte bir 15 dakika emziryorum ama yerine koyduğum an kusuyor. Saati 3 saate çıkarsam olur mu sizce
Elfgrn sareveannesi_ fazlasını çıkarıyordur. Birde gazını güzelce alın gazla ve kusma ile fazlasını çıkarır zaten