Kızlar artık bu lanet sağlık sisteminden bıktım Allah kahretsin kızım 7 aylık siirtte yaşıyoruz doğduğundan beri kalça çıkığı tanısı konuldu süreç çift bez bağlama olarak devam ediyordu dün başka bir doktora gittik doktor artık bezle olmayacağını söyledi Diyarbakır Yaşargil Hastanesi’ne sevk etti sevk kağıdı ile beraber Yaklaşık bir ay boyunca randevu görünmüyor kafayı yiyecegim hastaneyi aradım girişli hasta kabul edilmediğini söylüyor Ben ne yapacağım ne olur bana akıl verin bir tanidigi olan kimse yok mu Allah rızası için yardım etsin ya