Benim bebeğim de 6 buçuk aylık o da ısırıyor geçenlerde bir video izledim bebek eğer ısırırsa parmağınızda engel olun ve tekrar memeyi verin olaki yine ısırırsa memeden ayırın ki yanlış olduğunu bilsin diye
bir de burnunu sıkabilirsiniz 1 2 sn diyordu
Açıkçası öyle bir durumda parmağımla engel oluyorum eskisi kadar yapmıyor 😇