Kizlar bebeğim 5 ay 3 günlük bugun ogleden beri mama icmek istemiyor zorla az bisey icirdim ıkınıyor gibi ses cikariyor sürekli kakasini yapti 2 kez azda olsa acile gittik doktor biseyi yok dedi karnina falan bakti ama iyi dedi 38 di ateşi calpol ver dedi 1 ck eve geldik gene huzursuz aglamakli neden boyle oluyor bilgisi olan var mi basina gelenn yada diş midir anlamadim