Merhaba hanımlar
Öncelikli olarak merak ettiğim ama bilgi sahibi olmadığım konuyu yazmak istiyorum.
Bildiğimiz doğum korunma yöntemleri harici yeni bi korunma yöntemi karşıma çıktı. Cilt altı korunma yöntemi.
Kol dirseğinden yukarı ama iç kol tarafına lokal anestezi ile bi spiral takılması. Eğer yanlış anlamadıysam. Videolarına vs baktım. Acısız bi yöntem anladığım kadarıyla. Ve 3 yıla kadar korunma sağlıyormuş.
Özel hastanelerde yapılan bi işlemmiş bu.
Bu işlemi uygulatan, memnun kalıp kalmayan, tecrübe eden varsa yazabilir mi lütfen?