Gurbanova Iyi akşMlar oglum 7.5aylik 1haftadir kabiz oluyor afedersiniz ama ikiniyo yapamayinca agliyo muz falanda yedurmiyorum zaten dogru durust ek gida yemiyor sadece sut istiyo. Ne yapabilirim? Doktora goturmeme gerek varmi?
nagehanyorulmaz Patates, pirinç, havuç da kabız yapıyor bi de kan damlası maalesef ki. armut balkabağı iyi geliyor. mama alıyorsa kabızlık için özel mamalar da var aslında
sevgiyilmaz [bilinmeyen] sebze olarak kabak filan verin iyi geliyor birde kaşık maması kullanıyorsanız tahıllı olanlar çok işe yarıyor ben özellikle aptamilin 7 tahıllı elmalı olanını veriyorum iyi geliyor