balkupumm09 Şöyle benim doktorum bebelac, aptamil tatlı grubundan sma ekşi grubundan mama demişti. Benim bebeğim aptamil dışında almadı maalesef. Bebelac gold almıştım öğürüyordu. Sma da uyurken sürekli ağzı sanki ekşimiş gibi yapardı. Aptamil de çok mutlu 🤷♀️