hlyyy Bugün 37. Günüm birkaç gündür kanamam kesilmişti değişik renkte akıntım oluyordu az miktarda bugün yine kanama gelmiş hafif acaba yaşayan var mı normal midir bu durum ?
hlyyy Elfgrn bilmiyorum ki 3-4 gündür kasık ağrısı olmuştu ama çok çok hafif rahim toparlandığı için mi diye düşündüm o kadar hafif adet ağrısı hiç yaşamadım 😁
Elfgrn hlyyy takip edin adet kanaması gibiyse muhtmeelen adet olmussunuzdur. 40 kontrolüne gittiğinizde doktorunuza bildirin o net söyler size
hlyyy Elfgrn beni 40 kontrolüne de çağırmadılar 10 gün sonra gel demişlerdi gittim bir daha gerek yok gelmene dediler 😅
Elfgrn hlyyy normalde rahim kontrolü için 40 kontrolüne çağırırlar. Rahimin duruma bakarler toparlanmis mi diye siz isterseniz kontrole gidin doğum sonrası kontrol için geldim dersiniz. Adet kanaması ise neyse ama farklı bir kanamaysa mutlaka gözükün