Bebeğim 2 aylık doğduğu andan beri kakasını keçi boku şeklinde gastroloji bisey bulamadı çocuk doktorları bisey bulamadı en son acil deki bir doktor duphalac verdi onu verince ishal yapıyor onu vermeyince ne gaz yapabiliyor ne de kaka kakasını da keçi boku gibi semsert taş gibi şekilli yapıyor başına gelen biri varmı acaba konydayim gitmediğim doktor kalmadı