Beratim17 Şöyle söyleyeyim ben menü de hamur işine pek yer vermedim çünkü zaten pasta vs var hamur işi koyunca sanki midenin çoğunu o kaplayacak gibi hissediyorum benim kızımın doğum günü 3 subatti menümüzde
Pasta
Kapkek
Şalgamlı şehriye salatası
İçli köfte
Portakallı kurabiye
Un kurabiyesi (ikramlık getirmişlerdi ben yapmadım)
Zeytinyağlı yaprak sarması
Çocuklar için mısır ve küçük cam şişelerde onlara özel meyve suyu vardı 🥰
Böylelikle herkes herşeyden tadabildi diyebilirim .
Eğer börek yapacaksan da bence baklavalık yufkadan yapabilirsin çok harika ve müthiş oluyor dün denedim sana da fikir olabilir istersen 🥰