iremalp bende bebeklikten beri romatizma var. 2013te üniversite zamanı birden bire basamaz hale gelmiştim sağ kalçam çok kötü ağrıyordu doktora gitmistim ve iltihaplı romatizma olduğunu söylemişti antibiyotik ile iltihap kurumuştu bir daha da olmadı. Ama normal romatizma hala ara ara bacağıma ve koluma vurur mesela içten sızlama şeklinde . Gecmis olsun