Merhaba, 8 aylık bebeğimin yüzü sivilce gibi kurudu ve pütür pütür oldu bacaklarında kuruluk yok yumuşak ama ellediğimde kapalı komedon olur ya yüzümüzde pütür tarzda aynı öyle neden olmuş olabilir mustela losyon kullanıyorum başına gelen var mı havalardan mı yoksa anlam veremedim