Dün sağlık ocağında 6 aylık aşılarını olduk oradaki ebe banyo yaptır veya yaptırma diye bişi demedi normalde aşıdan sonra da 1 gün boyunca banyo yaptırmam ama dalginligima gelmiş tam banyo yapicaktik ki aşı aklıma geldi direk çıkardım banyodan herhangi bir sorun olur mu ister istemez bir kaç defa su döktüm üzerine