Zeydrmz Merhaba kızlar şarjlı süpürge alacağım ama çok pahalı olsun istemiyorum 10-12 bin civarı önerilerinizi alabilirim
durukusunannesi_ Zeydrmz ben Bosch unlimited 7 kullanıyorum Kasımdan beri çok memnunum öneririm ben 8 buçuğa aldım ama şimdi 10 sanırım
Masalkizinannesi Zeydrmz philipsi öneririm boschda olabilir ikisi arasında deneyip karar verin bence bosch biraz daha hafif philips ona göre daha ağır ama bence çekim gücü aynı.
Aleyunll Dreame robot süpürge aldık bizde yeni çok memnunum baya iyi hem fiyat olarak hemde kullanım olarak