ikiprensannesi53_ emin olun çoğu insanlar boykotu “sözde, göstermelik” olarak yapıyor. Özellikle sosyal medyada. Bugün boykot paylaşımı yapıyor, yarın zara onlinedan kargo açılımı paylaşıyor.
Tabii ki boykot edenler, asla ürünleri almayanlar da var.
Lakin hanımefendinin dediği doğru, özellikle indirim dönemlerinde mağazalar pazara dönüyor. Normal zamanlarda da alışveriş yapılıyor. Kalabalık oluyor.
Ben de zarayı taytları için tercih ediyorum. Daha rahat bir tayt yok piyasada. Fitilli tayt konusunda tek geçerim.