7 ay 18 günlük 10 gündür alkış yapıyor
Bir aydır sadece dede diyor 😂 başka anlamsız babıldamalarda var
Gel gel 6 aylıkken yapıyordu ama şimdi arada yapıyor unuttu galiba ben gel dediğimde kollarını uzatıyor
Koltuğa yastıga tutunup dizlerinin üstüne kalkıyor düşecek diye korkuyorum 😨