nescafebagimlisi Kızlar hayatımda hiç sacım kepek olmamıştı bu aralar kepek ve kasıntı var sac diplerimde kuruluktan oldugunu düşünüyorum cünkü atopik dermatit var vücudumda mevsim geçişlerinde kollarım da falan kuruluk oluyor Acaba bununla ilgisi var mıdır bilemiyorum rahatsız oluyorum nasıl geçer ne yapmalıyım ne almalıyım bilen varmı
beybiliko nescafebagimlisi seboraik dermatit denilen bir cilt rahatsızlığı var, belki o olabilir, doktora gösterin, vichy dercos anti dandruff şampuan var, fiyatı biraz pahalı ama uzun süre gidiyor ve kaşıntı kepek sorununa çok iyi geliyor, geçmiş olsun
nescafebagimlisi beybiliko Ay evet pahalıymış kesin geçirir mi ya şu aralar doktora gitme imkanım yok alayım geçirirse dökülüyor kepekler rahatsız ediyor
beybiliko nescafebagimlisi cilt ürünleri kişiye göre değişiyor maalesef, ama bende çok işe yaradı, haftada 2 defa yıkıyorum onunla, bir sorun olmuyor, bir deneyebilirsiniz sizde